Az ügyfél specialitása a saját, több száz eszközt számláló rendezvényeszköz park. A cég fő profilja a rendezvényeszközök bérbeadása az általuk szervezett sportrendezvényekre. Ezen felül sportos csapatépítő tréningeket szerveznek és fesztiválok sport helyszíneit biztosítják.
Immár 10 éve folyamatosan a piac változásaihoz alakítjuk a marketingkommunikációs stratégiát és a marketing tervet. Évről évre meghatározzuk a fő célokat, elemezzük a célcsoportokat, meghatározzuk a fő kommunikációs csatornákat. A marketing stratégia nem csak az online kommunikációt, hanem az egész céget érinti, áthatja a szervezetet – a rendezvényszervező is ennek fényében készíti az ügyfelek számára az ajánlatot. Ezáltal egy jól összehangolt, félautomata rendszer működteti a marketing tevékenységet, ami lehetőséget biztosít arra, hogy a cégnek legyen elég kapacitása a növekedésre.
Az online marketing stratégia alapján egyszerűen kidolgozható a marketing-mix és terv, így majdnem minden kampány időben előre alaposan tervezhető. A marketing terv szerint a vállalat saját blogot és rendszeres hírlevelet működtet. Emellett aktív Facebook oldala, csoportja, Instagram oldala és most már TikTok fiókja is van, ahol nem csak az ügyfelekkel tartja a kapcsolatot, hanem ezekről a közösségi csatornákról számos animátor kolléga is csatlakozik hozzájuk.
A stratégia részeként évről évre meghatároztuk a célkitűzéseket és azt, hogy milyen erőforrások és eszközök szükségesek a célok eléréséhez. Az eredmények folyamatos mérésével így évről évre hozzuk a kitűzött eredményeket, egyes években túl is szárnyaltuk a célszámokat. A 2020-2021-es pandémiás időszakot a cég a tudatos tervezésnek köszönhetően sok más hazai rendezvény szervező céggel ellentétben sikeresen átvészelte. A cég új üzletágának elindításához is minket bízott meg az online marketing tervezéssel és kivitelezéssel.