2020-ban nyitott magántulajdonban lévő gyógytorna központ közösségi média felületeinek kezelésével bízott meg partnerünk. A stratégia szerint lassú, kisebb költségvetésű, de stabil növekedés volt a cél. Így kezdetben csak 1-, később 2 közösségi oldalon kommunikáltuk a gyógytorna szükségességét. A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy megismertessük az emberekkel a gyógytorna sokszínűségét: nem csak a sérülésből felépülők számára hasznos, hanem gyakorlatilag bárki részére, aki napi 1 óránál többet ül számítógép előtt vagy görgeti a telefonját.
Az első évben, még a világjárvány alatt közel 2000 követőt gyűjtött az oldal pár hónap leforgása alatt. Az Instagram posztoknak köszönhetően meg tudtuk szólítani a még nem élsportoló, de rendszeresen sportoló embereket, akik a gyógytorna központ kiemelt célcsoportja. Azóta is folyamatos növekedést biztosítunk a marketing tervben szereplő célszámoknak megfelelően.
A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk.Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről.A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz.
A harmadik féltől származó sütik segítenek a weboldal használatának elemzésében, tárolják a preferenciáit és releváns tartalmakat és hirdetéseket biztosítanak Önnek.
Ezeket a sütiket csak az Ön előzetes beleegyezésével tároljuk a böngészőjében.Eldöntheti, hogy engedélyezi vagy letiltja ezeket a sütiket, de bizonyos sütik letiltása befolyásolhatja a böngészési élményt.