m o j o   m a r k e t i n g
  • Kezdőlap
  • >
  • Közösségi média – gyógytorna központ

Közösségi média – gyógytorna központ

Közösségi média management – tartalommarketing

2020-ban nyitott magántulajdonban lévő gyógytorna központ közösségi média felületeinek kezelésével bízott meg partnerünk. A stratégia szerint lassú, kisebb költségvetésű, de stabil növekedés volt a cél. Így kezdetben csak 1-, később 2 közösségi oldalon kommunikáltuk a gyógytorna szükségességét. A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy megismertessük az emberekkel a gyógytorna sokszínűségét: nem csak a sérülésből felépülők számára hasznos, hanem gyakorlatilag bárki részére, aki napi 1 óránál többet ül számítógép előtt vagy görgeti a telefonját.

EREDMÉNYEK:

Az első évben, még a világjárvány alatt közel 2000 követőt gyűjtött az oldal pár hónap leforgása alatt. Az Instagram posztoknak köszönhetően meg tudtuk szólítani a még nem élsportoló, de rendszeresen sportoló embereket, akik a gyógytorna központ kiemelt célcsoportja. Azóta is folyamatos növekedést biztosítunk a marketing tervben szereplő célszámoknak megfelelően.

Cég profilja:
Dátum: